ارجعی الی ربک راضیه مرضیه...

*وصف الحال*

من خراباتیم از من سخن یار مخواه
گنگم از گنگ پریشان شده گفتار مخواه
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن
ترک من خراب شبگرد مبتلا کن
از من گریز تا تو هم در بلا نیفتی
بگزین ره سلامت ترک ره بلا کن
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
دلم میخواد که یک روز این شعر واقعا وصف الحالم بشه:
همه دلباخته بودیم و هراسان که غمت
همه را پشت سر انداخت، مرا تنها برد...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

یوم الفصل

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ب.ظ

چند ماهی است که یکی از بهترین دوستام ازدواج کرده و بعد از ازدواج گیر داد به من که دوست خانمم خیلی خوبه و خیلی به تو میاد و از این حرفا. خب من هم که دنبال یه مورد واسه ازدواج بودم گفتم باشه و قرار شد که یکی از خانم های فامیل رو مرتبط کنم با خانم دوستم که از اون طریق موضوع رو پیگیری کنن و بعد از انجام یه سری تحقیقات اولیه اگه دیدن مورد مناسب هست به خانواده ام بگم و به طور رسمی اقدام کنیم. خانم دوستم از همون اول یه سری حرکات عجیبی نشون میداد تا این که این فامیل ما دیده بود مورد مناسبه و خواسته بود مقدمات کار رو فراهم کنن که من به خانواده بگم ولی چند هفته تمام به خانم دوستم پیام میداد و یا زنگ میزد ولی ایشون جواب نمی داد. دوستم هم به من پیام میداد که چرا پیگیری نمی کنی و خانمم به دوستش گفته که میخوان بیان واسه خواستگاری و تو چرا اقدام نمی کنی و زشته و از این حرفا. خب من نمی دونم چرا خانم دوستم پاشده به خانواده دوستش گفته که ما میخوایم بریم خواستگاری ولی جواب فامیل ما هم نمیده. این فامیل ما گفت که ماجرا رو به دوستت بگو تا در جریان باشه و بگو خانمش جواب نمیده ولی من گفتم نمی خوام اول زندگیشون مشکلی واسشون پیش بیاد و چیزی نگفتم. ماجرا تا اونجا پیش رفت که دوستم ناراحت شد ولی باز هم چیزی نگفتم. الان تقریبا دارم یکی از بهترین دوستام رو از دست میدم به قیمت اینکه واسه زندگی اون مشکلی پیش نیاد...

۹۶/۰۵/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی