ارجعی الی ربک راضیه مرضیه...

*وصف الحال*

من خراباتیم از من سخن یار مخواه
گنگم از گنگ پریشان شده گفتار مخواه
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن
ترک من خراب شبگرد مبتلا کن
از من گریز تا تو هم در بلا نیفتی
بگزین ره سلامت ترک ره بلا کن
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
دلم میخواد که یک روز این شعر واقعا وصف الحالم بشه:
همه دلباخته بودیم و هراسان که غمت
همه را پشت سر انداخت، مرا تنها برد...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

دکتر خاکی صدیق

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ق.ظ

از اوایل هفته قبل بچه ها توی گروه گذاشتن که دکتر خاکی صدیق قراره به عنوان گزینه نهایی وزارت علوم معرفی بشه. چون دلیل مشخصی ذکر نکردن صبر کردم که خبر تایید رسمی بشه و بعد درباره ایشون بنویسم.

دکتر علی خاکی صدیق رو تقریبا تمام کسانی که مهندسی برق گرایش کنترل خونده باشن، می شناسن. انسانی که از نظر علمی در سطج بسیار بالایی هستن و مقالات و تالیفات زیادی در این زمینه دارن. ترم اول با ایشون کلاس داشتیم. انسانی بسیار آرام، مودب و متین. به شدت منظم و سر وقت. ما ساعت 7 و نیم صبح کلاسمون شروع میشد ولی ایشون ساعت 7 و ربع تا 7 و بیست دقیقه میومدن توی کلاس می نشستن تا سر ساعت 7 و نیم درس رو شروع کنن. یک روز صبح اومدن و بعد از نیم ساعت درس دادن، عذرخواهی کردن و گفتن که امروز توی وزارت علوم جلسه دارن و باید برن. بچه ها می گفتن چند سال قبل یه روز اومدن سر کلاس و گفتن که من الان جلسه دارم و باید برم و فقط اومدم ازتون عذرخواهی کنم که کلاستون امروز تشکیل نمیشه!!!( جالبه بدونید که ایشون اصلا توی دانشگاه ما نیستن و هر ترم به عنوان استاد مدعو میان و یک درس رو تدریس می کنن). توی کلاس اصلا سیاسی حرف نمی زدن و به خاطر همین از مواضع سیاسی ایشون بی اطلاعم ولی چون انسان اخلاق مدار و آرامی هستن احتمال میدم که اگه وزیر بشن، آرامش نسبی در وزارت علوم برقرار بشه( البته به چیزای دیگه هم بستگی داره).

اگه دکتر خاکی صدیقِ وزیرِ علوم همون دکتر خاکی صدیقِ سرِ کلاس باشه، احتمال میدم اتفاقات خوبی توی وزارت خانه و فضای علمی کشور بیفته...


پ.ن: نمی دونم چرا روسای جمهور انقدر اصرار دارن کسی که مهندسی برق خونده رو به عنوان وزیر علوم معرفی کنن...

۹۶/۰۵/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا

نظرات  (۱)

۲۳ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۷ رضا فتوکیان
باید دید که اولا معرفی میشن دوما رای اعتماد میارن سوما منتظر بمونیم و ببینیم
هنوز خیلی زوده برای قضاوت
ما هم امیدواریم
پاسخ:
راستش این پست مربوط به زمانیه که خود دکتر صدیق و همچنین وزیر فعلی علوم در نشست روسای دانشگاه ها گفتن که دکتر صدیق به مجلس معرفی میشن ولی ظاهرا "یهویی" منصرف شدن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی