ارجعی الی ربک راضیه مرضیه...

*وصف الحال*

من خراباتیم از من سخن یار مخواه
گنگم از گنگ پریشان شده گفتار مخواه
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن
ترک من خراب شبگرد مبتلا کن
از من گریز تا تو هم در بلا نیفتی
بگزین ره سلامت ترک ره بلا کن
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
دلم میخواد که یک روز این شعر واقعا وصف الحالم بشه:
همه دلباخته بودیم و هراسان که غمت
همه را پشت سر انداخت، مرا تنها برد...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

سوء برداشت

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰ ق.ظ

نمی دونم چرا اکثرا راجع به من اینجوری فکر میکنن آخه؟؟!!

1) رفته بودم مراسم شب قدر طرف من رو تو وضوخونه دیده(ایشون اصلا من رو نمی شناخت و اولین بار بود که من رو میدید) میاد ازم سوال شرعی می پرسه!!!

2) با یکی از بچه ها توی مسجد دانشگاه چند وقتی بود که آشنا شده بودم و سلام و علیکی با هم داشتیم. یه شب تو ماه رمضان سر سفره افطار نشسته بود پیشم و داشتیم با هم صحبت می کردیم. ازم پرسید که علوم قرآنی میخونی؟؟ منم گفتم نه بابا، برق میخونم. طرف از تعجب ابروهاش انقدر بالا رفت که چشمش از حدقه داشت میزد بیرون!!!

3) رفته بودم پیش امام جماعت مسجد کوی که مشاور ازدواج هم هستن که یه چندتا سوال در همین زمینه ازشون بپرسم. بهم میگن تو بچه ی آخوند نیستی؟(منظورشون این بود که پدرت آخونده؟) منم با تعجب گفتم نه. گفتن خیلی بهت میاد بچه آخوند باشی!!!

4) یکی از دوستان قدیمی اومده یه گروه ساخته تو تلگرام و من رو اضافه کرده و نوشته این مدرسه علمیه قم میره و فلسفه و عرفان کار میکنه و تو این زمینه تو گروه فعالیت میکنه!!!

...

آخه چرا اینجوریه؟؟ جالبه که تیپ من با تیپ تیپیکال بچه مذهبی ها خیلی فاصله داره، اولا. ثانیا، من با خیلی از بچه مذهبی ها سر بعضی رفتارها و اعتقاداتشون مشکل دارم و بارها با هم بحث کردیم و از خیلی از این مذهبی جماعت طعنه شنیدم و اذیتم کردن. تنها کسی که دیدم اعتقاداتشون دقیقا مشابه اعتقادات من بود و خیالم راحت شد که تنها نیستم تو این راه، استاد هانی چیت چیان بود. واسه همین و واسه خیلی چیزای دیگه، ایشون رو خیلی دوست دارم.

۹۶/۰۵/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی