ارجعی الی ربک راضیه مرضیه...

*وصف الحال*

من خراباتیم از من سخن یار مخواه
گنگم از گنگ پریشان شده گفتار مخواه
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن
ترک من خراب شبگرد مبتلا کن
از من گریز تا تو هم در بلا نیفتی
بگزین ره سلامت ترک ره بلا کن
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
دلم میخواد که یک روز این شعر واقعا وصف الحالم بشه:
همه دلباخته بودیم و هراسان که غمت
همه را پشت سر انداخت، مرا تنها برد...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

ضیق صدر

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۸ ب.ظ

امروز حدود دو سه ساعت پیش بنده خدایی بودم که فوق العاده مذهبی و باهوش هست. چنان ذهنم پر از سوال و شبهه شد که وقتی از اتاقش بیرون اومدم ذهنم داشت می ترکید. شبهاتش رو با من در میون گذاشت و یه سری سوالات پایه ای مطرح می کرد. سوالاتی که مطرح می شد برای خودم هم پیش اومده بود ولی چون یک اصل رو داشتم برای خودم بر اساس اون اصل بهش جواب می دادم ولی امروز اون اصل رو هدف گرفت. یاد گرفتم توی زندگیم حتی اصولم رو در معرض نقد قرار بدم و استحکامش رو بررسی کنم ببینم چقدر مقاومت داره. دارم بهش فکر می کنم. اولین بار بود که اصولم از این زاویه نقد میشد. مجالس و محافل زیادی رفتم ولی تا حالا کسی اینجوری سمت مسائل نرفته بود. این بنده خدا هم انقدر حواسش هست که این مسائل رو جایی نگه. به قول خودش چون من رو می شناخت بهم گفت. متاسفانه چون 11 سال از من بزرگتر هستن نمی تونم خیلی راحت باهاشون بحث کنم و باید یه سری مسائل رو رعایت کنم...

نمی تونم به کسی بگم چون میترسم بقیه رو دچار مشکل کنم. دلم میخواد یه جایی بگم و مطرح کنم که فقط سبک بشم چون خیلی داره فشار میاره و به خاطر کارهایی که دارم نمی تونم خیلی بهشون فکر کنم...

۹۶/۰۴/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا

نظرات  (۱)

به قول شهید مطهری شک معبر خوبیه اما مقر خوبی نیست
پاسخ:
بله. ان شاءالله باید این شک معبری بشه برای رسیدن به قرار مکین.
کل هندسه اقلیدسی بر پایه اصول موضوعه هیلبرت بنا شده، تمام تعاریف و قضایا. حالا فرض کنید یکی بیاد فقط یکی از این اصول رو بزنه. تمام قضایا و تعارف بهم میریزه. امروز یه همچین اتفاقی افتاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی