ارجعی الی ربک راضیه مرضیه...

*وصف الحال*

من خراباتیم از من سخن یار مخواه
گنگم از گنگ پریشان شده گفتار مخواه
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن
ترک من خراب شبگرد مبتلا کن
از من گریز تا تو هم در بلا نیفتی
بگزین ره سلامت ترک ره بلا کن
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
دلم میخواد که یک روز این شعر واقعا وصف الحالم بشه:
همه دلباخته بودیم و هراسان که غمت
همه را پشت سر انداخت، مرا تنها برد...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

اینستاگرام

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۸ ب.ظ

فضای اینستاگرام دیگه داره غیر قابل تحمل میشه. طرف مذهبی، اصلا اینو بگم: طرف طلبه، نگاه میکنی تو فالوئراش می بینی چقدر آدمای مذهبی هست ولی طرف رفته آدمایی رو فالو کرده که من شرمم میاد توضیح بدم راجع به محتوای درون صفحات اون بندگان خدا...

طرف مذهبی با شش من ریش، میاد عکس غذاهای رنگ و وارنگی که نوش جان کردند در فلان رستوران رو میذاره بدون اینکه فکر کنه شاید کسی این عکس ها رو ببینه ولی توانایی تهیه نداشته باشه...

میان عکس از فلان سرویسی که گرفتن یا فلان دکوری چند ده میلیونی میذارن بدون اینکه فکر کنن شاید یه خانمی این رو ببینه که شوهرش توانایی خرید اون رو نداشته باشه و به خاطر همین رفتارش توی خونه با شوهرش عوض بشه و کارشون به جدل و یا حتی جدایی بکشه...

طرف مذهبی، میاد عکس میذاره با زوجه مکرمه شان دست در دست و یا دست دور گردن یکدیگر و یا در حال ابراز علاقه بدون اینکه فکر کنه شاید کسی الان توانایی ازدواج نداشته باشه و با دیدن این عکسا به گناه بیفته...


وقتی تو فضای اینستاگرام می چرخم این سوال واسم پیش میاد که آیا اصلا یک فرد مذهبی معقول و به بلوغ فکری رسیده وجود دارد یا خیر؟؟!!....


پ.ن: بیکار نیستم که تو اینستاگرام بچرخم، شاید در طول سال دو یا سه بار این کار رو انجام بدم اون هم برای شناخت انسان هایی که دارم باهاشون تو جامعه زندگی می کنم

۹۶/۰۴/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی