ارجعی الی ربک راضیه مرضیه...

*وصف الحال*

من خراباتیم از من سخن یار مخواه
گنگم از گنگ پریشان شده گفتار مخواه
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن
ترک من خراب شبگرد مبتلا کن
از من گریز تا تو هم در بلا نیفتی
بگزین ره سلامت ترک ره بلا کن
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
دلم میخواد که یک روز این شعر واقعا وصف الحالم بشه:
همه دلباخته بودیم و هراسان که غمت
همه را پشت سر انداخت، مرا تنها برد...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

سن

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۲۶ ب.ظ

میگن فلانی 10 سالشه یا بهمانی 25 سالشه، اما آیا واقعا همین سن و سال واقعی اونه؟؟

حضرت آقای جوادی حفظه الله می فرمودند که: بعضیا بچه 20 ساله یا بچه 40 ساله هستند چون زمین 20 یا 40 سال گشته ولی اینا که نگشتند. رفتارهاشون و حرف زدنشون عین بچه هاست.

چشمتون روز بود نبینه. امروز یکی از اینا رو دیدم. طرف مثلا 28 سالشه و دانشجوی دکتراست و متاهل هم هست ولی یه رفتارهایی میکرد نه در حد دبیرستان و راهنمایی، در حد دبستان بود این حرکاتش. منم سرخ شده بودم و سرم درد گرفته بود از دیدن حرکات این آقای دانشجوی دکترا. با خودم گفتم آخه این با این رفتار و اخلاقش کی بهش زن داده؟؟!! یه حس تنفر عجیبی بهم دست داد و فقط اونجا جلوی خودم رو گرفته بودم و تحملش می کردم. آقای جوادی می فرمودند آدم حال تهوع بهش دست میده ولی من باور نکردم تا امروز این اتفاق افتاد...

خدا ان شاءالله کمک بکنه همه، از جمله خودم، بزرگ بشیم

۹۶/۰۲/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی