ارجعی الی ربک راضیه مرضیه...

*وصف الحال*

من خراباتیم از من سخن یار مخواه
گنگم از گنگ پریشان شده گفتار مخواه
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن
ترک من خراب شبگرد مبتلا کن
از من گریز تا تو هم در بلا نیفتی
بگزین ره سلامت ترک ره بلا کن
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
دلم میخواد که یک روز این شعر واقعا وصف الحالم بشه:
همه دلباخته بودیم و هراسان که غمت
همه را پشت سر انداخت، مرا تنها برد...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

نفس_2

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

مولایمان، اماممان، سرورمان حضرت علی ابن ابی طالب علیه السلام می فرمایند:

سوگند به خدا ـ سوگندى که در آن مشیّت خدا را مستثنى مى دانم ـ نفْس خود را چنان ریاضت دهم که اگر گرده نانى برایش فراهم آورم ، شاد گردد و به نانخورشِ نمک بسازد و چشم خانه خود را وا گذارم، که همچون چشمه اى که آبش تهى مى شود ، اشکهایش خالى گردد ، مگر نه این که اشتران بیابان چرْ وقتى از چریدن سیر شدند،مى آرمند و گوسفندان، وقتى چوپانشان آنها را از علف سیر کرد، در خفتنگاه خود مى خسبند؟ آیا على هم چون قوت و غذاى خود را خورد، همچون حیوانات بیاساید؟! پس چشمش روشن اگر پس از سالیان دراز [جهاد و پیشتازى و عبادت ]به چارپایان بیابان چرِ بى چوپان و به گوسفندانى که چوپان به چرایشان مى برد، اقتدا کند!


وقتی اینو میخونم خدا رو شکر می کنم و افتخار می کنم به داشتن چنین امامی...الحمدلله

۹۶/۰۲/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی