ارجعی الی ربک راضیه مرضیه...

*وصف الحال*

من خراباتیم از من سخن یار مخواه
گنگم از گنگ پریشان شده گفتار مخواه
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن
ترک من خراب شبگرد مبتلا کن
از من گریز تا تو هم در بلا نیفتی
بگزین ره سلامت ترک ره بلا کن
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
دلم میخواد که یک روز این شعر واقعا وصف الحالم بشه:
همه دلباخته بودیم و هراسان که غمت
همه را پشت سر انداخت، مرا تنها برد...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

انتخابات_2

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ب.ظ

امروز نشسته بودم تو آزمایشگاه و داشتم روی مقاله کار می کردم که خدماتی که مسئول تمیز کردن آزمایشگاه هست اومد داخل و موقع تمیز کردن ازم پرسید به کی رای میدی. منم گفتم فعلا معلوم نیست و تا مناظره ها تمام بشه و حرفاشون رو بشنوم بعد تصمیم نهایی رو میگیرم. بعد این بنده خدا شروع کرد به تعریف کردن از احمدی نژاد، میگفت اگه اومده بود حتما بهش رای میدادم. میگفت روستای ما نه آسفالت داشت و نه گاز ولی وفتی احمدی نژاد اومد، هم کل راه های روستامون رو آسفالت کرد و هم به روستامون گاز کشید. میگفت هیچکس احمدی نژاد نمیشه.  همچنین می گفت احمدی نژاد اونا رو که زیر نظر پیمان کار بودن و بهشون ظلم میشده رو برده زیر نظر دانشگاه و الان وضعشون خیلی بهتره. بهش گفتم کاندیداها رو میشناسی؟ اونم گفت فقط روحانی و قالیباف رو می شناسم. اصلا نمی دونست کس دیگه ای هم هست یا نه. نشستم عکس کاندیداهای دیگه رو واسش آوردم و راجع به هر کدوم بهش توضیحاتی دادم. بنده خدا عکس رییسی رو که دید و توضیحاتی که بهش دادم گفت همین به دلم نشست و به همین رای میدم :)


اینو واقعا به چشم دیدم که اکثر روستاییان عاشق احمدی نژاد هستن. چنتا روستای بندرعباس رو که رفتم یا چنتا روستای استان خودمون، دقیقا همین وضعیت بود و ناراحت بودن که چرا احمدی نژاد نیومده

۹۶/۰۲/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی