ارجعی الی ربک راضیه مرضیه...

*وصف الحال*

من خراباتیم از من سخن یار مخواه
گنگم از گنگ پریشان شده گفتار مخواه
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن
ترک من خراب شبگرد مبتلا کن
از من گریز تا تو هم در بلا نیفتی
بگزین ره سلامت ترک ره بلا کن
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
دلم میخواد که یک روز این شعر واقعا وصف الحالم بشه:
همه دلباخته بودیم و هراسان که غمت
همه را پشت سر انداخت، مرا تنها برد...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

هربت الیک

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ب.ظ

یه عبارتی توی مناجات شعبانیه بود که خیلی با دلم بازی کرد: " فقد هربت الیک..."

آدم وقتی از چیزی فرار میکنه به جایی میره که اونجا امنیت و آرامش داره. این عبارت کلی است. نه اینکه از محیطی که الان توش هستی ناراحت باشی و یا الان حالت خوش نباشه و بگی هربت الیک. حتی اگه لبت خندون باشه و همه چیز بر وفق مراد، باز هم باید بگی " فقد هربت الیک"؛ در هر حالی هم که باشم، هیچ چیز لقای تو نخواهد شد...

دعا کنید واسم که به این حرفی که زدم ایمان بیارم...

۹۶/۰۳/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی